Als je meet niet tegelijker tijd is op die van Den haag kom ik ook om je grapjes lachen.
Osterich's dagboek | Eten, trainen en beminnen. |
Collapse
X
-
Originally posted by Ashley View Postyo....update?
No-xplode en cafeine?
Doe het ook maar ik begin er immuum voor te worden.
Nou ik doe alleen voor de workout, en de cafeïne anders niet.
Dus vrij weinig.
En niet te vaak.
Scheelt wel in de gewenning.
Cycle on!http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Wervelende rugworkout.
Sodetering zeg.
2 scoops NO Xplode + 400 mg cafeïne.
Ik zit nog te trillen als een epilepticuisine.
sode nonde jus met ballen.
Enzo.
Eerste gedeelte van de workout had ik wat meer kracht, daarna was het soep met ballen omdat ik zo ongeveer mn endeldarm aan het er uit kotsen was. Er uit kotsen ja.
Zweten, draaien, hijgen, puffen, kleine puppiltjes.
Heb ergens het lichte vermoeden dat bovengenoemde combo net effe ietsjes teveel van het goede was op een nuchtere maag
Dus: zondag nog een keer proberen. Maar dan anders.
Bijvoorbeeld met achteruithuppelen ofzo want je weet maar nooit.
Voor tussendoor even een lekker happie muziek:
YouTube - Bingo Players - Get Up (Diplo Remix)
Zo nu verder met de ongein en onzin des levens.
Zit nu in de soort van cut, jaja een ecto van 52 kilo in de cut, voor de zomer.
Simpelweg omdat ik een ijdele flikker ben die geen homo is maar wel een nicht kent. Zoiets.
BF was ietsjes opgelopen, na een massakiloknallerpakkerwinst van 4 kg in ca. 7 weken tijd. Met extra cortisolverhogende tentamens ( 2 stuks ) en 2 papers. Hulde aan mezelf.
Applaus voor jezelf.
YouTube - APPLAUSE
Afijn die massakiloknallerpakkerwinst was uiteraard ook een beetje spier, maar voornamelijk het meeste van alles nogal veel vet.
Mn staartje begon vanzelf al te krullen en ik trok al wat roze weg. Maakte ook oink-oink geluiden enzo.
Om een langer verhaal nog langer te maken: cutten @ 4000 kcal
Hier nog wat lekkers.
YouTube - Lionel Richie All Night Long Mightyfools Remixhttp://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
18 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment